a okej

Hejhej!!
Idag har jag gått i skolan!! *nähä?!* och så var jag och hämtade en bukett blommor till Anna från Pappa eftersom han tydligen är i trollhättan, men ville ge blommor :)
Det känns som att det har gått två dagar på idag, dels eftersom det är onsdag efter bara två dagar i skolan så för att igår kändes som måndag så måste ju idag ha varit två dagar!! och dels därför att det var en lååååååång dag idag!!!

trallalalala :)

mm... he.he
Vi skrev uppsats i svenskan, det var inte roligt... Jag bara typ lalade på om blöpianer... Eller a fast ne...
Nä vetniva!
Blommorna var jättefina!!
dock är detta "snabba bilder" med inte så jättebra kvalitet... <3

27 april 2011

27 april 2011

27 april 2011

27 april 2011

Kommentarer
Postat av: Mamman

men säg mig säg mig - hur gick det på matteprovet då??

2011-04-27 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0