blöööööh

Hey!

Nu har vi varit hemma ett tag och jag har suttit med geografiläxan. Det är ju så trååååkigt!! Seeeeerrrriiiöööössst!

Gustaf tittar på bolibompa och sprutar med sin lilla spruta och Anna tittar på hus och jag vet inte vad pappa gör, men han gör nog kaffe :P

Idag har jag tagit hem lite kläder från mamma - typ shorts och linnen - vilket var skönt efetrsom jag har bara typ ett par shorts här och de är för små ;)
Fast jag gillar inte riktigt att gå i shorts eftersom jag inte har något pigment i kroppen och när jag har shorts ser jag det. Men så tänkte jag att det blir ju bara jobbigt att tänka så hela tiden, och dessutom ska man titta framåt när man går :P

Så jag ska kämpa med mig själv i vår och så kanske jag kan ha det lite roligare -.- ;) Men det kanske jag klarar av till nästa sommar elr nåt

AJA JAG VET INTE <3

Kalmar, påsk 2011


Kommentarer
Postat av: Mamman

Helt rätt hjärtat! Håll huvudet högt - i dubbel bemärkelse. Du är finast - oavsett färg på benen!<3

2011-04-24 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0