En trött tjej!!

Hej!
Klockan är bara halv tio men jag är übertrött! Det känns mer som om hon är halv tolv. :O

Men det kan ju bero på att jag gick upp tidigt imorse, och att jag inte fick sova så mycket på tåget eftersom vi åkte med buskusinerna och Gurre.

När vi kom hit så fick vi en jättegod ost- och skinkpaj som farmor hade gjort och vi fick leta lite ägg :) Sen gick pappa, Anna, Gustaf, Ellie och jag en lång promenad ner till vattnet och runt lite i skogen o så för att Anna skulle få se lite av området. Hon har inte varit här förut.

Nu har vi bäddat och pappa och Gustaf tittar på sporten.

Men jag ska nog gå och lägga mig snart, för imorgon ska farmor och jag åka och titta på garn för hon har bestämt sig för att sticka mig en tjocktröja.

Kram!


P.s Det blir nog inte så mycket inlägg fram till torsdag eftersom jag typ inte har så bra täckning här :\ Men jag ska försöka skriva nåt litet iaf :) <3 D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0