Ensam hemma :P

Nu har pappa, Anna, Gurra, Ellie och farmor åkt till täby för att fika med Kusinerna. Jag stannar hemma och typ fixar lite... Jag ska nog snart gå hem till mamma för att se till Julia, eftersom de lyxlirarna är i Barcelona!!
.
Vi var ju och handlade typ hundra paket hamburgare på coop, och sen köpte jag en sweizernöt för 14:- och fick typ bara 12 tbx på en 50lapp!
.
Damp, så jag gick tillbaka och sa det och hon bara "aha men förlåt, jag är lite dålig på matte. Men vad blir 50 minus 14?!" haha, det stod till och med på kvittot *tillbaka: 36 kronor*

Nu ska jag typ städa lite... Dvs ungefär slänga in allt i A&Ps rum och stänga dörren ;)
BYE♥

Kommentarer
Postat av: Ceci Ribbing

<3 hälsa Julia! kraaaam

2011-04-30 @ 22:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0