Heading for Kalmar

Hahahaha, vi ska åka till min farmor i kalmar idag och tåget går om exakt en timme.
Jag kom från mamma klockan nio och inget har hänt sen dess utom att pappa har kommit upp ur badet och Gustaf har borstat tänderna typ :P
Det är lite kaos, en bäbis som inte vill bya blöja så hon bara skriker, pappa springer runt och letar efter något men han är för koncentrerad för att säga vad det är (han kan inte göra två saker samtidigt) ;) Hans packning består av två par strumpor och tre kalsonger just nu.
Anna har bara handduk och håller på att sminka sig för fullt :)
OOoooch här sitter jag och försöker förgäves få upp mitt påskägg som jag själv har lyckats barn/Ebba-säkra hehe
Jamen en helt lugn och fin vardagsmorgon ;)
öh, hej
bild från i somras/höstas då vi grillade på en sten i ålsten :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0