Hey!!

Idag var qsinerna, G och jag på leos lekland hela dagen. Jag var inte så jättetaggad innan, men det var faktiskt kul :P Det var jag och bara yngre - förutom alla mammor som var med sina barn. ;)

Eftersom de inte har påsklov ännu i kalmar så gick all i skolan så att vi var nästan ensamma. :D Det var typ bara barn som var här på lov. Men det var rätt skönt eftersom då kunde man vara överallt typ utan att springa ner en massa barn. Vi åkte en massa "rutch-hoppborg-kana" och typ lekte kull :P

Efter det så åt vi en snabb middag och åkte iväg till "Guldfågeln Arena" där Kalmar FF spelar sina hemma-matcher.

Den var inte så här fin i verkligheten...;)

Där såg vi KFF vinna mot elfsborg :) Men jag kan faktiskt inte säga att jag hejade på något av lagen utan jag tyckte det var kul när Elfsborg fick ett mål oxo ;)

Vi hade jätttebra platser, precis snett bakom ena målet!

Jag måste berömma Elsfsborgs klack fakriskt!!! De var kanske 30 pers. och lät typ lika mycket som kalmar-klacken haha

Nu står pappa här och vill ha datorn, men imorgon åker vi hem och då kan jag fixa lite bilder från resan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0