J.a.g H.a.r T.r.å.k.i.g.t

och när jag har tråkigt så blir det tråkiga inlägg... kul va? ne just det - tråkigt :thumbdown:

Eftersom ingenting händer kan jag ju inte skriva om nåt som har hänt jööö. Så istället sitter jag här och sitter.

Jag har varit hemma idag för jag är sjuk, och nu har det oxo kommit som ett tryck på lungorna typ - som om man ligger ner och har en vikt eller nån tung sak på bröstet. Så var det inte imorse, och då hade jag inte ont i örat heller! Man är ju hemma för att bli frisk - inte få mer ont o så. :mad:

Men jag har fått tid att öva ackord på min fina gitarr!! Det är roligt när det låter bra :D Men vissa ackord fattar jag inte, så det blir lite tyst emellanåt :P he.he.he


**OBS** jag är inte riiktigt så här finklädd just nu då :P

Snart kommer nog mamma hem oxo, då kanske jag ska fortsätta på mitt kemiföredrag...

JAG HAR BESTÄMT MIG FÖR ATT KÖPA EN DATOR BTW!! :thumbup: Då kan jag göra mina läxor utan att mamma är hemma eller pappa borta (annars kommer jag inte åt hans dator)
Fast jag måste kolla på olika... Den måste ha typ word och ppt för att vi jobbar mest med det i skolan, och om det då är typ en mac så krånglar allt typ eller nåt

Fast nu ska jag snyta mig faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Per Ribbing

Hej min älskling

Det är väl härligt att få lära sig spela gitarr. Jag kan ju inte det alls. Du får gärna komma hit och spela :-) Men det där med tryck över bröstet lät inte bra... Hur mår du nu?

KRAM

2011-04-11 @ 17:46:53
URL: http://klimatpositiv.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0