Jahapp

Jag hostar som en galning och har snart snytit (?) ut hela mig... •JAAA!!!! vad intressant!!•

Haha, och så har jag värsta typ målbrottsrösten och till och från så försvinner den. Asså mitt i en medning kommer det typ inget ljud :P

Har försökt öva lite gitarr, men asså det går ju inte speciellt bra eftersom jag kan inte sjunga med och vet därför inte om jag gör rätt ;) bravo!

Kan inte nån kul typ komma och överraska mig med något roligt... Det är tråk att vara ensam! och så har jag prov imorgon och jag borde verkligen plugga - men det går inte, najjnajj

Nu ska jag stänga av datorn som en symbolisk gest att jag inte ska nörda mer (men det är det som är problemet med att äga en iphone)

möööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0