Kemi...? -nä

Just nu har jag No-lektion, eller egentligen inte för att Maggan är spårlöst försvunnen så tekniskt sett har vi håltimme... :P

Det är bara några få duktiga elever som faktiskt jobbar på sitt föredrag. Jag ver en av dem, tills nu för jag tog en pause - mehehe. Sen ska jag väl skriva lite mer rolig fakta...

Jag mår bättre nu än imorse (dampinlägg) vilket är kul...
*öö, wut...?*

Men vi hade en lite skum musiklektion, där vi skulle läsa upp en takt typ och sen skulle nästa följa på med typ en annan takt. Det gick väl sådär ;) Antingen var jag koncentrerad på min takt så att jag missade min insats, eller tvärtom - he he he

Men jag vet inte vad jag ska skriva mer nu så jag slänger in en bild på en atom för att visa att jag är duktig... :P

                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0