Lalalalalalala ;)

Hej!!

Nu är vi hemma från kärsö! Jag känner mig lite matt och kanske lite lite bränd på kinderna, men jag hade solkräm så det kanske bara känns ovant i huden för det syns inte... :)
.
Det var sådär på kärsö eftersom det blåste som sjutton och så var det kallt. Okej, det blåste inte jättemycket, men det var kall blåst! Det gjorde iallafall att jag inte kunde sola typ eftersom jag frös... Så jag åt jordgubbar istället :P
«inte min bild dock...»
.
Men nu är vi ju då hemma som sagt. Pappa och Anna kom precis hem oxo efter att de hade varit och handlat "offerlamm" och annat gott :)
.
NU!!! ska jag försöka plugga... Önska mig lycka till!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0