Mofimof!

Jag är trött! Hmm... Idag blev vi klara med våran film! Den blev faktiskt rätt bra - om man skulle fråga mig. Alla skulle göra klart idag så nån dag skulle vi få titta på alla andras :) Men alla har typ sett våran iallafall... Jaja Animationskillen kom idag •onödigt• och så ville han typ titta på filmerna. När han tittade på våran film gjorde han värsta 'me like' minerna - jag gillade inte honom... :o Snart måste jag åka in till skolan - igen - för att förbereda mellanstadiediscot som vi ska ha ikväll. :) Det känns lite onödigt att vara där två timmar innan det börjar, men jaja det kanske kommer upp nåt oväntat som tar jätte lång tid... Sen fÅr jag väl gå och äta på McD eller något innan det börjar :P Uu, jag har ont i huvet... Jag har redan ätit en tablett idag oxo så jag vill inte ta en till typ... Jag får se hur jag gör - om jag är med hela discot eller åker hem. Jag hoppas att jag kan vara med på hela - det är faktiskt kul! Och de är söta :D Nu ska jag gå ut till 12an :) (:

Kommentarer
Postat av: Elina

Elina inte gilla Ebba huvud ont

2011-04-08 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0