Någon försöker blåsa bort mig

Stormvarning i alla tidningar har idag visat sig stämma :o När jag gick den korta biten från bussen till tunnellbanan så höll jag på att lyftas iväg och blåsa till kina :P
Jag fick några ton grus i ögonen oxo, men jag tog på mig mina jätteglasögon så att jag var ändå ganska skyddad. Åkte till alvik och tog bussen för att inte behöva kämpa mer än vanligt mot naturen ;)
Idag hade vi animationsdag och det var roligt, men det blev ju lite skumma filmer dock... hehe.
Bild på en scen:
(kan ju föreställa sig fortsättningen själv)
Jag har fler bilder på min facebook... :P
Temat är sex och samlevnad så att allas filmer blir smått vulgära. Och sen ska vi tydligen visa upp dem för en kör från USA som kommer och hälsar på oss i sommar. Haha, de kommer svimma typ ;)
Nu ska jag väl plugga lite, om jag orkar -.-
Jaja hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0