Nästan klar!!

WEEEEEEEIIII!!!!

Jag är snart, snart klar med min ppt! -Nu ska jag bara lära in all text utantill... -.- Men det är inte det jag ska tänka på nu utan på att jag är KLAR!!

Jag är damptrött i ögonen, har ont i ryggen och fryser om tårna - men det spelar ingen roll just nu!

För jag är klaaaaaaaaar!!! MWAHAHAHAHAHAAAAAA



Jag gjorde ju ett matteprov för ganska väldigt länge sen, och jag fick tillbaka det idag (eftersom vissa lärare är en aning sega) :P
.
Men jag trodde inte alls att det hade gått bra och jag ville knappt veta resultatet, men det visade sig att det hade gått jättebra!
.
Jag blev väldigt förvånad eftersom jag hade varit tvungen att chansa på många och jag är ganska dålig på att skriva ut hela uträkningen osvosvosv


YAY för det oxo!!!!
♥♥



27 april 2011
:D *såhär ser vår mattelärares "solar" ut*








haha, och nej - jag är inte typ hög :P

Kommentarer
Postat av: Mamman

Good - där kom ju svaret av sig självt jö :) sol sol sol sol

2011-04-27 @ 22:38:38
Postat av: Pappa Per

Du e bäst!!!

2011-04-28 @ 00:07:26
URL: http://klimatpositiv.net
Postat av: Hanna

Fast han ritar bara fyra strålar... ;) pöss på dig! :*

2011-04-28 @ 07:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0