Nu jag svara :)


Mamman om Ny bakgrund:

Vad roligt att läsa om ert Kalmaräventyr! Vi har just kommit till Åre.Vi bor i en jättestor
lägenhet med fantastisk utsikt. I påsk kommer du att kunna springa naken och slå
rekord i d-vitaminsamling!!! Passa på att vara ute hela dagarna.
Love från mamman o Andersen

Svar:
Å vad roligt!! Är det fint och snöigt? :) Vi måste få se lägenheten - kanske nästa år
;)
Hahahaha, tja kanske inte naken... :P Vi ska vara ute på picnic hela dagen imorgon
:D
Pusss♥


Mamman om Ingen shopping, men en kjol ändå! :):
Fiin :) /Anders
Svar: Tack!!! <3<3

Elina om Kalmar, en sammanfattning:
Är det bara jag eller kan man bara se 4 bilder?? :O Jag vill se de andra också! ;)
Svar: Skummmmt! Det är ju fler... Men är det bara tomt där de ska vara?? Du får gå in
på datorn - om du inte var det <3
But I don't know... :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Först var jag inne på mobilen men när jag inte kunde se alla bilderna gick jag in på datorn istället. Jag kunde inte se dem där heller....

Det är liksom en liten ruta med ett blått frågetecken där det ska vara en bild... :(

2011-04-22 @ 10:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0