Nu ska vi till kärsö!

Nemen tjeenare! Nu är pappa, Anna, Ellie, Gustaf och jag på väg till kärsö!
.
Men först så har vi stannat på Engströms och sen skulle pappa till Systembolaget för att han hade glömt en box där i torsdags. Nu åker vi mot ett hus som vi ska titta på utvändigt ett tag - men SEN kanske vi kan åka mot kärsö... Eller vem vet..?;)
.
Ellie har bestämt sig för att vara en suris idag också, så när vi bara kör och kör nu så blir hon inte jättiglad Gustaf har en sprayflaska som han har fyllt med vatten och sprutar på allt och alla
.
Hmm vad mer...? Jag har 7kt vita ben!! Det är skumt att ben kan vara så vita - och magen är ju inte bättre :P
.
Jag hoppas att det fina vädret håller i sig så att det blir sol på min födelsedag!!! :D
.
Bays

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0