Oh yey!

Mohaha har precis ägt ut Gustaf på kort! Vi körde 4 gånger och jag vann alla!!! Yeeeeeeey När det såg mörkt ut så kom jag tillbaka med ny kraft!! :D ;)
.
Annars har vi ätit hamburgare och tittat på film. Den hette "the next three days" med Russel Crowe och Elizabeth Banks i huvudrollerna. Den var bra och det var mysigt med popcorn och lite godis såklart :P
.
Nu ska jag gå och lägga mig, har inga speciella planer för imorgon utan får se vad jag gör! Sover länge antagligen :) Men sen blir det antagligen läxor och mina inlägg kommer vara rätt tråkiga -.- Men jag ska väl försöka ta mig ut och fota lite så att det blir lite roliga bilder, hehe
.
Jaja, jag ska försöka att vända tillbaka dygnet på nåt sätt, i övermorgon är det skola uuuuuussscccccchhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0