På ekö

Nu är vi på middag på ekö hos Ella - min faster :)
Vi fick pannkaka och plättar :D Det var jättegott, och speciellt med nutella på!!
Vi tittar på family guy, typ nåt jul-avsnitt :P
Jag vet inte vad jag ska skriva -.- :P
Vi har varit ute och plockat nässelskott och farmor kanske ska göra nässelsoppa imorgon :)
ΔMen det är typ dålig täckning överallt så det går rätt segt o så...Δ
Imorgon vill jag gå på stan, men Johan, Lovisa, Gustaf och jag ska på "Leos lekland" imorgon hela dagen. Det är typ en mega lekplats under tak med hoppborgar och klätterställningar. J, L & G är superladdade typ! Jag är väl måttligt intresserad, men eftersom de är så himla exalterade - och för att det var rätt roligt förra gången - så ska det nog bli kul :)
På kvällen ska vi på fotboll också, se på Kalmar FF vs Elfsborg. Det känns som att det kommer att bli väldigt kallt - och jag som är förkyld -.- menmen, det är länge sen jag gick på fotboll
Hejdå, och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0