På väg mot Friskis :P

Då kör vi! Linn och jag ska träna idag, och Anders är med och ska "lyfta lite skrot" :) . Jag var ju faktiskt duktig i tisdags och drog med pappa på ett pass ;) Det gick faktiskt bra, även fast han fick en smärre chock av att det var ett gympa-pass som träning (han trodde att vi bara skulle träna på maskiner) . Jag tränade ganska regelbundet ett tag, men sen startade skolan bomba en med läxor och då kom det av sig... Nu har jag rätt mycket inför påsk men sen kanske jag borde börja satsa igen. Kör "beach 2011" :P . (om nu någon undrar varför jag dampar med punkter är det för att annars flyttar raderna ihop och då får jag utbrott) :thumbdown: . DET ÄR FÖRSENIGAR!! Det snöar inte, det regnar inte, det ligger inte löv på spåren - det blåser knappt! Ändå är tågen försenade!!?! I don't get it!!? Wellwell (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0