På väg till moster min

Nu sitter jag på tunnelbanan på väg in till fridhemsplan där min moster bor. Jag åker i förväg och Linn och mamma kommer sen. Vi ska gå en sykurs hos •moster• Lotta och jag ska sy en kjol. I torsdags var vi och valde tyg och det blev ett mönstrat tyg i typ turkos och brun :P det låter säkert lite konstigt men det var häftigt :) Linn valde ett svart tyg med rosa/röda blommor på till sin topp som hon ska sy, och mamma ska sy en klänning i grått :thumbup: När vi känner oss färdigsydda för idag så ska jag och Linn till kista och shoppa :D Linn har velat handla vår-kläder i flera månader nu och jag tyckte att det passade bra idag så yezz! ;) Jag måste bara tänka ut vad jag ska kolla efter... Kanske ett skönt linne :) Nu ska jag gå av (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0