Sista konfirmationsmötet

Idag var det sista konfaträffen, för på lördag smäller det! :P Då blir jag konfirmerad efter ett halvår av 'studier' men det är lite läskigt för att vi ska spela upp en teater och jag ska läsa en förbön. Eftersom det är en konfirmationsgudstjänst (långt ord) så kommer ju allas släkt typ och där ska jag stå och bara waaaaaaaaaaaaaaaa! :o Jag fick ta upp kollekt på gudstjänsten. Det var ovanligt lite folk så det var ganska skönt :) men det var en liten tant som var jättestressad och letade efter pengar. Hon hittade inga förrän sen när vi hade tömt "kollektpåsarna" då hon febrilt försökte få kontakt. Gölli! ;) Sen förberedde vi våra teatrar och våran grupps blev inte så jättebra precis :P Welllwell, najjtinajj (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0