Å, hej

Hej
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag. Men sen jag har skrivit har vi varit i Sigtuna och sen sett "Bridesmades" - den var bra. Men som de flesta amerikanska filmer så var slutet ganska uppenbart, eller asså man fattade hur den skulle sluta direkt.. Mm..
^o^
Dagen efter var Mamma, Anders, Gustaf och jag på en restaurant i Waxholm för att fira att Mamma och Anders har varit ihop i 10 år! Grattis :) Men jag stannade i Waxholm hos en kompis - Filippa :) Jag sov där och vi (tre tjejer) hade jättekul hela (natten) dagen idag. :P
Nu sitter jag och dricker te :)
"ps" På måndag börjar skolan och imorgon kommer Elina och Hanna över så jag kanske bara skriver nåt inlägg innan skolan börjar - och sen vet jag inte hur mycket det blir i början. Så stå ut med lite bloggtorka <3 "ds" (:
Kjaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback