Baby - I was born this way

Hej!

Jag har tänkt att jag ska skriva det här inlägget hela dagen.. Men det blevo missinassen ;)

Jag vaknade imorse mitt i en dröm och då blev jag lite sådär irriterad för jag ville ju ligga kvar och 1) sovaaa 2) så ville jag ju se hur drömmen skulle "sluta". Det blev nån slags mellanläge där jag visste att jag var vaken men låg och låtsades att jag sov och försökte frammana drömmen igen.

Det gick inte så bra... menmen

Linn och jag gick med lite fiskrens ner till bryggan, kastade i det och tittade på när sjöstjärnor och krabbor (och 7kt äckliga sniglar) vallfärdade (;)) för att äta :)

Annars hittade vi ett mysigt ställe på en ö med total lä ifrån den i övrigt mycket blåsiga vinden. Badade lite och åkte hem.

Sen nu ikväll åt vi havskräftor, i ugn med dill och vitlök (och smöööööör) = ett måste när man är i Bovall!

DÖÖÖR! Det är goooottt - skulle seriöst föräta mig på det om jag fick chansen :P

Appropå rubriken har jag och Linn haft den på huvudet hela dagen :)

 Gillar denna versionen :)

Kommentarer
Postat av: HAnna

2011-08-12 @ 21:54:54
Postat av: Mamman

nomnomnom

2011-08-13 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0