En Vecka

OOj. Depp att skolan börjar om en vecka... Men det ska jag inte skriva om ;)



Vi har äntligen kommit hem efter en lång bilresa. Men så skönt det är att vara hemma nu. Få sova i sin egna mjuka säng osv.

Jag har plockat ett äpple - jättestort - från trädet i trädgården och trodde att det skulle vara jättegott för det var så fint. Det var det inte ;) Eller det var väl ok, men surt och beskt och liksom strävt :P

Ander, Mamma och Linn sitter och kollar på ett program om män som har genomgått en könsoperation och är kvinnor - men ångrat sig och väntar på att fåp bli män igen :P tragiskt igentligen.
Men, sånt händer...

Nu ska jag snart gå och lägga mig, man blir ganska trött av att inte göra någonting :)

MiN kAmErAsLaDd Är BoRtAAAAAAA :thumbdown: måste hitta den och laddda över bilder ifrån Bovall :)

NattNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0