Grattis på mig....

Har då lyckats använda upp allt internet på telefonen den här månaden - och inte ens halva har gått. Man bara "Grattis Ebba,,,,,,,," ...nej inte precis...

blöööö

Men vi åker ju hem snart (( :thumbdown: )) så då får jag sitta hemma vid det trådlösa om jag får för mig att nörda lite ;)

Idag har vi varit ute på en ö som heter flatskär. Mysigt men blåsigt.

Nu blir det väl middag snart och sen sängen! hehe, är jättetrött - skulle kunna somna nuuuuv

och appropå sova:
Jag har börjat dröma mycket när jag är här i Bovall. Eller asså jag kommer ihåg vad jag drömmer. Det är väldigt ovanligt... hmm -Kanske är det så lugnt och skönt här så jag kan sova ordentligt och verkligen ta in drömmarna? vetinte... · :)

Men kram på er!
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0