Haaks

Kära vänner! :)

Nu har jag vaknat och är trött, hehe. Igår var vi på konsert - ett band som heter Haaks speleade. Det är två bröder och typ deras kompisar som har ett cover-band. Det var bra och faktiskt väldigt mycket folk (och öl - det var inte många som stod rakt efteråt...)

Men jag hade ont i huvudet och hostade osv så det var inte lika roligt som det kanske skulle kunna ha varit... :l Dessutom var vi där lite innan, så att vi såg lite av förbandet och sen var scenen trasig så det var världens typ kaos med tekniker på scen. Iallafall så stod vi där och väntade och sen kom de till slut :)

Sen blev det lite fyrverkerier efteråt och sen åkte vi hem och jag somnade i sekunden jag la mig ner.
meeeeen, vaknade såklart vid typ 6 och hostade som en galning och 1) väckte alla andra och 2) kunde ju inte somna och 3)typ dog... Nej men seriöst mitt huvud typ sprängdes - inte kewl

Nu är jag hemma med mormor och Linn, för alla andra är typ på andra utflykter ;)

jaja Kram¨


P.s Andreas hade med sig ett internet, så tills han åker blir det bloggning :) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0