trallera

Hallå eller!

Idag har jag hunnit med att äta frukost och få stryk i spelet blokus (man måste tänka för mycket så det går inte så bra :P )


Jag vaknade i värsta konstiga drömmen och så var jag sådär halvvaken och liksom drömde och ah det var jättekonstigt iallafall ^^

Idag åker Andreas och Jenny hem så internet försvinnör med dem... Så vi får se hur mycket jag bloggar resten av veckan.

Mamma och Anders har åkt och handlat (de ska köpa agn så att vi kan fiska nån dag :thumbup: )
Linn är inne på sista Harry Potter boken och har lite ångest för hon vill inte att den ska ta slut.


Själv läser jag en bok som heter "The Book Thief" - den är bra men väldigt rörig! Svår... :o Men jaja ^^



Godnatt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0