Å vad ska jag skriiiivaaa hääär?? :)

Tjenare!
Nuv har vi ätit middag. Var hungrig eftersom vi var ute och sprang på/vid/i solvik. Vi badade också sen, vilket var jätteskönt eftersom det började bli svalare i luften, men vattnet var fortfarande "varmt" myys
:
mimimimimiiiiip. Idag var kompis Malin här. Vi tänkte att vi skulle bada och vara utomhus lixom, men då började det bli moln och lite regn. Det var lite tråk, fast det blev bra eftersom vi bakade rabarberpaj istället :) Den blev väldigt god :D
:
Hon hade en inflammerad tå, så mamma tog genast fram doktorslådan och fixade lite med den. :P Vi fikade och sen tittade vi (Malin såg en liten del) på reprisen av sommarkrysset och Mmma, Anders o Gustaf var med i närbild en gång! En kameraman zoomade in mig och Gustaf en gång, men vi kom inte med i tv :o Kanske såg vi för tokiga ut helt enkelt :P
:
Nu sitter vi iallafall och tittar på "sommarpratarna". Det är en repris från förra året, jag såg inte så många men just det här programmet har jag sett....... :P möpigt ^^
:
Jamen hejdårå!! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vem e MAG? :3

2011-07-11 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0