Äntligen hemma!

Hejzaaaan!! Nu är jag äntligen hemma och sitter och skriver från IPaden. Gustaf och jag åkte vid tjugo i två från Blomberg i Lidköping, och sen tillbringade vi hela vår dag på tåget typ... Det var inte så jätteroligt, men faktiskt inte så långtråkigt som jag hade väntat mig.
...När vi kom fram åkte G och jag till Danderyd, där vi blev upphämtade av Anders för att åka ut och äta middag hos Bibbi och Bengt (Anders föräldrar) därför att Bibbi fyllde/-er år idag. Där var vi ett tag, men nu är vi hemma!
...Just nu sitter vi och tittar på PGA-TOUR i golf. Det är väl lite haugnul - men ganska intressant när Anders eller mamma förklarar eller typ disskuterar slagen :P
...Igår skrev jag inget, men var åkte tåg från Varberg till Lidköping. Där mötte pappa mig och medan han gick och handlade gick jag in på systemet där jag smög på min farbror ett tag. Han blev lite störd av att det var någon som skulle titta på exakt samma viner som han, hehe.
... Vi köpte kopiösa mängder godis - och annat viktigt - och sen åkte vi till stugan för att möta Anna, min farbrors fru. Hon möttes av champagne och jordgubbar när hon klev av tåget.
Sen hade vi det mysigt och åt god mat osv. och massa godis, mehehe :D
...Imorgon ska vi på sommarkrysset och se JEDWARD!!! F1 QL hi hi
:) Kram och kyss på nosen ;) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0