Fast i gåtorna :P

Hello!
.
Internet är segt! Det är jobbigt! trololo - Asså det möpar sig totalt!

Idag vaknade jag klockan 5 och hade jätteroligt - inte. Men pappa var uppe så jag gick upp till honom och vi gjore tårta eftersom att Anna fyller år idag :)


Tårtan blev jättegod - nomnom - och runt klockan 7 så väcktes de andra och vi gick och uppvaktade Anna.
.
Gustaf Pappa och Wilhelm åkte iväg på morgonen och packade mer möbler så jag och Ellie spenderade väl dagen slöandes i soffan typ och försökt lösa mysteriet med den dumma uppkopplingen :P
.
Det var molnigt hela förmiddagen typ men det sprack upp runt lunch, så vi åt ärtsoppa och pannkakor (på en fredag) ute i solen!
.
Nu plockar Anna och pappa ogräs och i soffan sitter G&W och spelar "Spore"
Man ska bygga de fulast gubbarna och slåss mot andra fula gubbar så man måste välja de "bästa" kroppsdelarna på sin spore - tror jag ;)

Vi ska åka till lägenheten en vända till för att hämta allt i frysen och typ lite disk.
Funderar på om jag ska stanna i bromma ikväll...? För annars måste jag gå upp typ tidigt osv. -Menar jag måste packa har lixom en dag på mig och om jag åker dit på lördag så har jag ju inte ens en dag på mig
Hehe, #Ebbas problem...#

Jahapp, jo appropå rubriken!: Jag har hittat en sida på nätet med hur många gåtor som helst. Jag löser inte så många, utan på de flesta brukar jag titta på svaret (hade kanske kunnat lista ut fler än jag gör men har inget tålamod). Men jag tycker att det är intressant att kolla på lösningarna, för att någon har ju lixom suttit och skrivit dem :D
http://riddlenow.com/
.
Men nu ringer det <3
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0