Godnatt på er!

Hejsan
Nu har vi just tittat klart på "Dear John". Den var mycket bättre än jag trodde, inte sådär "puttinuttig" (Jag vet mitt ordförråd äger) -Men asså vad jag menar är att jag trodde den skulle vara typ förutsägbar, men den var rätt bra faktiskt. Och ganska sorglig.
-hon är så duktig

Annars idag har jag varit med Linn och Gustaf på Solvik. Vi sprang och sen hoppade vi i och badade. Eftersom det typ blåste och var jättekallt i luften så var vi osäkra på om vi skulle frysa ihjäl :P
Men det var mycket varmare i vattnet än på land - så när vi väl kom upp hade vi ingen lust att stanna på stranden utan åkte hem och åt köttbullar och makaroner. Det känns som att det var jättelängesen ^^
.
Taco-kväll ute i trädgården och sen film- och glassmys


Imorgon ska vi ut till "Berga22" - som huset typ heter - och skriva på nåt kontrakt. Tja, och sen är det bara att vänta på att de andra flyttar ut sina grejjer :D
.
Sen ska bästaste Elin -->http://linile.blogg.se/<-- sova här och vi ska ha det "GAL1" sköjj!
.
♥Men nu har pappa nått ca 50 000 "godnatt nu Ebba" så jag ska sova <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0