Här flätas det för fulla muggar :P

Hejsan!
.
Idag var det ju rätt fint väder här så vi åt brunch ute i solen. Sen gick Gustaf och jag till solvik och badade. På vägen dit var det jätte soligt och vi plockade en massa blåbär. Men när vi kom fram så kom det en massa moln. Inte kul.
.
Så vi var i vattnet - för där var det varmare än i luften - rätt länge innan vi gick upp och frös lite. Vi satt där i blåsten ett tag och bestämde oss för att gå hem.
.
Eftersom att pappa och Anna har ändrat sig om husköpet - igen - så skuttade jag hem till allt packande som väntade.
.
Sen har jag väl packat ihop alla mina kläder i en flytlåda. Det är konstigt att alla mina kläder där får plats i en och en halv flytlåda... Pappa och Gustaf skulle åka och köpa en skiva men blev borta typ aslänge och plötsligt kommer pappa hem och frågar typ "Men vad gör du här? Jag släppte av Gustaf hos mamma för länge sen"
Sen ringer G och säger att maten är klar och står på bordet. Och jag bara "men hallå..." ((till det här hör ju då att de sa att de skulle komma hem, så snäll som jag är väntade ju jag))
.
Men efter några portioner köttfärssås och spaghetti så blev Ebban gladare igen!! Och sen bokade vi (Gustaf, Linn och jag) biljetter till HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA DEL 2 :D JIPPI!! sen satt vi och nördade massa bio-trailers och jag vill se "Bad teacher", "Baksmällan 2", "Poppers pingviner", "Something borrowed" och "Rio" - faktiskt den verkade fett söt. ^^
.
Tjaa... Och nu har vi sett på Wallander, fast den brittiska versionen och det är fett kul när de ska uttala alla svenska namn och städer/platser. :P Men nu har alla gått och lagt sig förutom jag och Linn
.
Hehe - jag flätar hennes hår i små flätor (och hon har mycket och tjockt hår!) och hon sitter här och skriver snällt precis vad jag säger åt henne att skriva, duktiga flicka. Hon hälsar Hejhej!! :)
.
Godnatt gott folk vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0