HelloHello

Tjolahopp!
.
Igår skrev jag inget inlägg på kvällen (morfar tittade på "the tudors" på datorn)
Men M&Ms kompis Vivvi och hennes (dotters?) hund kom på morgonen för att typ lämna nycklar som hon hade medan M&M var i Bovall.
.
Sen ringde mammas kusin (mina sysslingar) - de är här med husvagn - och undrade om jag ville hänga med deras familj till campingen och bada i poolen där. Så jag satte på mig badkläder, packade handduken och åkte med dem.
Bias Stripe Triangle Bikinimin söta bikini :)

Det var väldigt roligt, de hade en peng som vi turades om att kasta och så skulle de andra hitta den och ta den först (lite svårt att förklara ;) ) Efter ett tag kom en till syssling också.
.
När det blev lite kallt att bada gick vi och spelade spel och fikade lite.
Uno-flash - Roligt men stressande :)
.
Men vi gick tillbaka till badet när vi hade värmt oss lite :D
M&M kom och de fick lite fika och sen åkte vi hem och köpte lite sallad och åt :P


Idag har jag gått på torget. Först var Morfar med, men han köpte en glass och gick hem :P Så mormor och jag promenerade runt lite till i staden.
.
Sen köpte vi min biljett till imorgon, så jag ska vidare till Lidköping. Nu är vi hemma och jag har ätit varmkorv - lithells, den är jättegod! Vi köpte en sladd som kopplade datorn till TVn och har tittat på bilder.
.
oooooch... jag ska väl packa ;) Har snart läst ut min bok :O :D
ah,,,, hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Mamman

Åååh en sån sladd behöver ju vi också :) blev det nån sylt då? Lovelove

2011-07-06 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0