hörrnini

hola på er!
.
Nu har vi fixat internet i huset - som vi nu också har döpt till solberga förövrigt - så att nu sitter jag här och skriver :P
.
Igår var jag på sista "pirates of the caribbean" på bio med Elina, den var bra och typ inte lika rörig som de andra. Men ibland var den lite svår att hänga med i.
.
.
Den var iallafall bra och när den var klar så kollade vi runt lite i olika butiker och sen åkte vi till lägenheten (vägrar skriva "hem till" - måste lära mig nu) men det var ingen där så vi gick en sväng till kvistbacken och fick lite jordgubbar = hur gott som helst!
.
Efter ett tag med tokande där gick vi tillbaka till lägenheten, för då var -halvbror- Wilhelm och pappa där. Vi packade släpet och åkte ut hit :)
.
Jag fick nån slags "energidal-chock" och typ ville bara sova när vi kom fram. Men vi åt och sen tittade vi på en gammal film med Clint Eastwood som hette blood work
.
.
Ö ja, sen sovde vi
.
Idag har det varit jättevarmt och vi har badat :) Gustaf och Wilhelm nördar nåt spel å så-
.
Nu har vi tänt en brasa, och den ska jag gå och värma mig vid nu <3
:)

Kommentarer
Postat av: mamman

Vad mysigt med både pool och brasa :). Solberga låter fint - passa på att hänga vid poolen hela dagen idag - sen kanske det inte blir på ett tag! Love

2011-07-28 @ 10:13:54
Postat av: Elin

din pappa fick som han ville tillslut...bloodwork

lavv

2011-07-29 @ 15:00:59
URL: http://linile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0