hosthost...

Jag har sån grym hosta asså. Det käns som att det springer omkring nån och typ kittlar mig och sprutar sirap eller nåt i min lluftväg. Man bara roligt -.-.
Annars så har jag varit vaken ett tag och ätit frukost. Ellie badade med pappa, vilket såg ut att vara jättekallt = jag är glad att äntligen ha nån på min sida - det är kallt i poolen! ^^

Jag har upptäckt att internet här är super-segt, även fast det är samma som vi hade i lägenheten. Kewligt... Jag vet inte vad det är men det är ju typ dålig täckning här så den där internet-dosan-saken (nej, jag vet inte vad den heter.) kanske påverkas av det.
.
Vi har asmycket flugor här inne. Men även fjärilar, och de är ju inte störande men de försöker komma ut genom fönstrena. Jag tycker lite synd om dem - asså de lever i typ en vecka som fjärilar och så ska de vara fast, förgäves försökandes med att komma ut. Vad lär de ut i fjärilsskolan nuförtiden?! ;)
.
Det är lite molnigt men det ser ut som att solen kommer fram snart så jag ska väl gå ut och se hur kallt det är i poolen idag :P Nej, inte så - den är säkert jätteskön!
JAja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0