Mer blommor!

Hejsan!

Idag väcktes jag av en irriterande fluga som har stört mig hela natten. -.- Men det var fint väder när jag kom upp, vilket är jättesköjj för att det skulle ha regnat som sjutton!

Imorgon åker jag med mormor och morfar till Varberg och är där med dem tills onsdag kanske. Så jag "packade" i ordning lite imorse.

Sen rensade jag och mormor lite i hennes ros-rabatt :) Finfint blevo det då.
3 juli 2011

Men det är sådär kvalmigt jättevarmt idag också så att man blir alldeles svettig bara man tittar ut :P

Iallafall så kom det en 'massa' människor på spontanbesök, och vi snackade ett tag. Efter det har jag sprungit runt med kameran ett tag i trädgården. Hittade en läskigt läskig gräshoppa som jag fotade bland annat. :)

3 juli 2011
3 juli 2011
3 juli 2011
3 juli 2011

Jaa... nu ska väl dagens bilder till fejjan ;):P

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0