ojoj

Hemsk uppdatering - ebba knows...
-
Men nu är det ju faktiskt så här att vi håller på att flytta in och her inget internet ute i nya huset. Det är lite trist eftersom vi tillbringar våran tid där typ hela tiden. Men Anna ska flytta vårat abonemang typ snart så. 
Nu sitter jag hemma i en tom lägenhet. Det är bara de stora möblerna, typ bokhyllorna, som är kvar. Det är ju jättekonstigt, och jag skriver ju fortfarande hemma om här på skaldevägen... Det kommer nog att dröja innan berga blir riktigt så "hemma" som detta är.
.
Jag menar - på ett eller annat sätt - har jag ju bott här i 15 år och det känns så himla konstigt att bara flytta.

Det är jättekallt i poolen - men gustaf har badat som en toking ändå - och badrummen är felbyggda så vi kan inte duscha typ (bläk). Vi måste sätta på vattnet i "relaxrummet" (^^) för där finns en dusch.
.
Idag ska vi nog flytta med garderober också. Det är skoj för då kan jag börja packa upp också. Asså, jag har inte mycket grejjer men jag undrar lite hur jag ska få plats med allt!?

Igår blåste det jättemycket och typ ner genom skorstenen så att det tjöt. Det lät som nån stog och slog en hund typ - Usch!! - och så slog det i dörrarna till eldstaden så att det var typ jätteläskigt. Och pappa och Anna var lixom inte hemma heller. Möp
Men på kvällen eldade vi och det var jättemysigt :)

NU vet jag inte vad jag ska skriva mera - jo Imorgon ska jag på bio med Elina. Kewl!

Men hejdåDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0