Smögen :D

Hej!

Idag har Mormor och jag varit på(eller i???) smögen! Vi började med att äta lunch - jag fick brottas lite med min räkbaguette men det var gott!

Efter det gick vi längs med bryggan och tittade i de små butikerna där! Mys. Jag köpte en tuff väska i en butik som typ var junkyard.se's butik.. Vi kollade runt lite till och gick in i en klädbutik med mycket olika söta grejjor!! Där provade jag en kjol och ett linne som var übersöta men ändå rätt tuffa och älskade mormor bestämde sig för att köpa dem till mig <3:D<3

Tjaa, sen började vi gå tillbaka och jag provade - och köpte - ett par (bad)shorts som var "väldigt fräsiga" ;)♥ Vi handlade och sen åkte vi hem. Det blev god lax till middag, och väldigt sööööta jordgubbar till efterrätt!

Det är oväntat fint väder eftersom det skulle ha regnat idag på eftermiddagen. Så nu sitter jag här och tittar på solnedgången :)

Bilder på mina fynd kanske kommer upp imorgon - för ebban är för lat för att gå och hämta dem och fota dem ^^
Ni får nöja er med dessa :P

1 juni 2011
1 juni 2011
1 juni 2011
1 juni 2011
1 juni 2011
1 juni 2011
man ser att solen har gått ner på de två sista :P

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Mamman

Åh vad härligt :) och fina kvällssolbilder. Lovelove

2011-07-01 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0