Sollyyyyyyy

Hej! Jag är ledsen för ingen uppdatering på ett tag!
.
Jag har varit hos mamma och där blir det lixom inte lika mycket bloggande. Dessutom har jag en bra bok som tar upp typ all min tid ;)
maaaaaah!

Så, det var nån slags förklaring. I måndags gjorde vi typ ingenting. Tittade på tv, läste osv. Det var ju inte jättefint väder så det blev en innomhus och slödag.
.
Igår så var jag med pappa, Anna och Christine och kollade på ett hus i knivsta. Eller lååååååååååååååååååååångt utanför knivsta, men det hörde typ till knivsta kommun. Det var iallafall übermysigt, men det var det uppenbarligen fler som tyckte och det är full gång på budgivningen... :\
Mys-hus!! :)
.
Sen åkte vi hem och mamma, jag och Gustaf åkte till BrommaBlocks och mamma köpte lite saker till IPaden och en bluetooth-grejj som man kopplar till bilstereon - typ. Den var dyr och hon ångrade sig, men jag tycker den var rätt tuff. Det var roligt för man kunde prata i telefon och ha samtalet på högtalaren i bilen. ^^
.
Det började regna när vi åkte hem men mamma var fast besluten att vi skulle springa, så vi gjorde det. Solvik igen. Bara det att jag hade fått i mig två "vita" mackor och en glass typ på hela dagen så jag var inte jättePeppad.............. Typ efter 100 meter typ dog jag :P:P
.
Men ah, sen åkte vi hem och åt middag och tittade på morden i midsummer. -Som var typ fett blodig, men ok.
Idag sov jag till typ tolv - hehe - och sen har vi varit inne med pappa och tagit bilder o så till nya pass. Det blev äntligen gjort, bra (check) Så de ska hämtas ut nästa vecka, och jag är helt ok-nöjd med bilden! Men min namnteckning blev lite muppad eftersom jag inte kan skriva b, och har just 4 b i mitt namn ironiskt......

Nu så ska G och jag hem till mamma igen. Måste typ städa lite... Fast jag vet inte hur det kommer att gå eftersom jag har ju som sagt en bra bok som helt plötsligt bara hoppar på mig och tvingar mig att läsa den och bara slukar mig :O :P
.
hehe Godnatt eller så. Men jag kanske skriver en hälsning ikväll också ;)
.
hidå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0