tjolahopptjolahejtjolifej

random rubrik :P

Just nu har jag ätit frukost och tittat lite på tv ^^ Jag gjorde sylt igår som jag hade i filen!
 
Jag packade i ordning typ allt igår så att jag ska bara packa min pyjamas och sätta på mig kläder så är jag ganska klar. Det är lite tråkigt att åka hem tycker jag, men jag ska ju lixom inte ens hem... Så jag vet inte riktigt.

Kommer nog hem på fredag eller lördag. Det ska bli väldigt skönt att inte behöva "bo i en väska" ;)

Tåget går härifrån halv ett och sen ska jag byta i göteborg. -.- igen, vi ser hur det går :P

lalalalalalalalalala

Vetniva?! Jag har snaaaart läst ut min bok, och jag kommer att tjata om mina böcker tills jag får läsa nästa (som ligger hemma och väntar) Men hur ska jag klara mig? :O ;)

bye, c ya soon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0