Tralalalaa

Väska "Retro" - Navy
Min nya väska ;)

Hehe, hittade inte de andra på nätet... Men jag kom precis in från att ha fotat en massa blommor i trädgården! ((se bilder nedan))

Annars har det inte hänt så mycket idag, mormor och jag var på en lång promenad med Svea och köpte en SvD inne i Bovall och så satte vi oss och åt varsin glass. :) göttgött! Även om det är molnigt och blåser är det så varmt att vi nästan ville bada! Så där fuktigt-jättevarmt ;)

Sen dess har jag varit hemma och läst!! Läser en spännande och bra bok, men den är på engelska så det går en aning jättesegt - nästan så jag blir lite frustrerad på mig själv... :O


Men här kommer lite blom-bilder :D
2 juli 2011
2 juli 2011
2 juli 2011
2 juli 2011
2 juli 2011

:) fler kommer upp på facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0