Du är ju sötast gulle!!

Tjenare ebbsan :) nu ska vi gå ner och borsta tänderna för det börjar närma sig läggdags!!! BAJSTRÅKIGT :( du ska ta sin fina lilla tandborste och borsta dina fina tänder, sen ska du lägga dig i din sköna säng och läsa din roliga bok som handlar om en rolig liten tjej!!!! Nu ska jag sjunga en liten natti song för dig!! :D 
~
Nonstop, center och plopp, kexchoklad är också gott :) Marabou är nummer 1 men nu så är jag mätt!!  Cola, fanta och sprite, socker är bra så varför light? :D handla på Harrys varje dag för då så blir jag glad!! <3
~
Nu har du sovit klart och vi sitter på tuben påväg hem! Vi är på fridhemsplan. Sedan blir det lite jordgubbar och te och sen ska du och jag ligga i din stora sköna säng och prata hela natten! Eftersom du ska åka roligt tåg imorgon så behöver inte du sova för du kan sova på tåget :) 
Nu bestämmer jag mig för att jag är klar och att du kan läsa det här lilla brevet, fast om du vill så kan du vänta tills du sitter på tåget och har det tråkigt <3 
~
Ps. Du får inte läsa det här förns julafton, OK??? 
~
Detta skrev Linn typ när hon hade lite tråkigt (olika tillfällen) - Puss darling, du är underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback