:)

Tack för fina kommentarer på bilderna :)
")
Idag hade jag sovmorgon till 9 och sen var det dans på gården ett tag och sen fick vi sluta :D så jag kom hem ganska nyligen och har lekt med vår nya IPad - som jag i övrigt skriver från nu ;) Hehe, egentligen är jag här för att kolla vilken klänning jag ska ha på skolavslutningen..
")
Så det har varit en skön dag, även fast det har regnat lite. Klockan fyra ska jag åka in mot skolan igen för att ha någon slags grillfest med klassen och killarna från USA (det börjar fem)
Ja, men nu ska jag kolla klänning och sen gå hem till Anna :)
baybaybay! :p

Kommentarer
Postat av: Pappa Per

Men först och främst fick du ju skjuts i Stockholms coolaste bil!

KRAM <3

2011-06-08 @ 13:49:10
URL: http://klimatpositiv.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0