Förkyld; vad hände...?

Hey guys! Jag har lyckats bli förkyld -I SOMMARHETTAN...- man bara"duktigt..."
..
Idag har annars varit en typ städdag. Vaknade rätt sent och slöade lite ;) Men sen har jag röjt undan lite saker som låg på mitt golv,....,
Åvahettere Jo idag red jag på mitt nya stall för första gången. Det var nervöst och jag var lite lost och visste inte var alla saker skulle ligga osv, men det gick bra :P Jag fick en häst som nog inte riktigt såg någon anledning att gå mer än nödvändigt hehe.
Ridlektionen var ett riktigt träningspass :P Nja - men det var väääääldigt varmt och kvavt i ridhuset så man typ svettades som en gris :o ;)
'
Men nu har vi ätit god! middag och ska titta på film - Vampyrer suger. För er som inte vet så är det en (rolig!) film som driver med twilight serien. Kan faktiskt rekommendera den, man skrattar mycket! :D
godnatt <3<3<3<3
.
P.s Tack Hanna <3

Kommentarer
Postat av: Pappa Per

Svettas grisar???

Om man inte lägger saker på golvet utan lägger dem där de ska vara - direkt - så slipper man städa undan dem senare...

Trivs du på nya stallet? Hur långt är det dit? Inga problem förresten. Ska köra bilen till verkstan i Tullinge och byta batterier imorgon.

KRAM

2011-06-12 @ 22:40:31
URL: http://klimatpositiv.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback