Kluuump :P

Eh, hej!! Eftersom jag är lat Å trött så orkar jag inte skriva in alla "koder" som behövs för att inte allt ska klumpa - så detta blir en inläggsklump ;) Jag har WiFi på rummet så det ser ut som om jag kommer att kunna skriva lite om vad jag hittar på på dagarna (hihi påpå) Idag när vi kom fram var inte vårat rum klart så vi lämnade väskorna och drog ut på stan. Säger bara en sak Abercrombie&Fitch...!!!!Vill ju ha en massa saker (speciellt en klänning som var fiiiin eller en thockiströjis) men det verkar som om inget jag vill ha ligger på någolunda... Nivet typ - pris - alla är ju inte svinrika... Men man planerar ju att bli!! ;) Det var iallafallmys och jag fick en GigantiG tårtbit :P Men den var jättegod!!!! :D Gick på Støget(?) och kikade lite - där ligger de vanliga : Gucci, Louis Vitton och H&M ;) (((Köpte faktiskt ett par mysisbyxor))) Å sen åt vi Gott italienskt! :D Fast fick springa hem i regnet ^^Nevetniva! Nu ska här allt borstas tänder... :) hur trist det än är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0