Kommer inte att skriva på ett tag

... Och har inte skrivit på ett tag heller ...
Men jag är ledsen för det! Jag orkar inte skriva från telefonen och har inte haft / kommer inte ha till måndag typ /dator.

Vad ska jag säga... Det är torsdag och Kristihimmelsfärd idag så att imorse tog Pappa, Anna, Ellie och jag (G=sjuk) tåget till Lidköping. Eller vi åkte till skövde och där skulle vi ha tagit en buss, men den var så full att Annas mamma kom och hämtade oss.
Med henne åkte vi och tittade på ett hus - som såg rätt fallfärdigt ut - som PA tydligen ville köpa för att pappa då skulle få mark att ställa upp ett vidkraftverk.

Efter det så åkte vi iallafall till stugan som vi får låna till på söndag för att packa ur bilen och kolla in den lite. När klockan var runt halv 6 åkte vi och åt middag hos Annas föräldrar. Jättegod lasagne - och rabarberpaj till efterrätt.

Igår var en lång dag! Men det hände inte så jättemycket. Vi hade vikarie på slöjden och jag fick inget gjort :P Efter skolan åkte jag hem och packade och städade.

Men vi såg på en bra film som hette/heter;) "HOLES" Den var både rolig och lite "allvarlig" och typ logisk (bra förklaring):P

 --------->rekommenderas!!


Kommentarer
Postat av: Mamman från paddan

Jooo du måste skriva lite i alla fall! Vi har sett Forrest Gump ikväll. Nu bekantar jag mig lite med paddan :) Ut o pussa grodor med dig lilla gryn. Laaavvv

2011-06-02 @ 23:51:05
Postat av: Mamman

bråklam - lång dag men "hände inte så mycket" du var ju o tränade - o städade åt Kängo - o sen var vi på stan på Smaka på Stockholm ... o åt glass på MackieD

2011-06-02 @ 23:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0