Najz! :D

Idag var det ju - som sagt - dans på gården och en skön dag. men det känns som igår jag skrev :P *typ evigheter sen*

Men iallafall åkte vi in till skolan (jag mötte Elina) och när vi kom försökte de tända grillarna precis. Då var det väldigt varmt och typ ingen var hungrig :P

Men sen kom solen i skugga "bakom" skolan så då blev det lite kyligare. Vi åt och killarna i klassen och paralellklassen gick och spelade fotboll medan det blev allsång vid grillen med gitarr och allt ;)

Vår lärare behövde ta hem sin (sons) ipod-högtalare, så då gick alla vi till en park i närheten. lite mer än Halva gänget gick direkt ut på planen och fortsatte fotbollen men jag och de´andra satte oss på gräset och hade det bra :P

Nu har jag kommit hem och ska kolla igenom bilderna :D Det blev endel -hanna... <3 ;)
De kanske kommer upp senare, men datorn vill inte "hitta" kameran - kanske inte imorgon... <3


hjerta

 

Här kommer två andra bilder :P


Enjoying the absolutely beautiful city that is Stockholm! :D
http://avon-old-farms-riddlers.tumblr.com/


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi ;) <3

2011-06-08 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0