Nu är jag hemma från konserten

Idag var hela gänget på drottningholm. Först slog vi oss ner (alla 78 typ) på en gräsmatta framför det lilla caféet - men det var tydligen *förbjudet att beträda gräsmattan* hahahahaha. Men iallafall så gick vi vidare till kina slott där killarna tog en snabb runda i slottet och sen slog vi oss ner på gräset. Några spelade fotboll, volleyboll och kastade frisbee och andra solade, sjöng mm.
.
Sen gick några till kärsön för att bada och i grupper följde alla efter. Elina, Hanna och jag åkte istället hem till mig och jag hämtade mina konsertkläder. Till kyrkan bar det sen av.
.
Elina och jag gick till en grav kompisar som gick bort i tsunamin och satt där ett tag. Konserten var väldigt bra :D

Jag tycker att manskör är himla vackert alltsåååååå!!!! Jag tänkte spela in, för akustiken var väldigt bra - så det skulle ha blivit coolt(?) - men det blev inte så. :\ ;)
.
Snart kommer nog bilder från igår :D <3
9 juni 2011
Jag fattar ingenting! Jag hade en massa fina - var är de??? :(

Kommentarer
Postat av: Mamman

jag tror att bilderna är på samma ställe som ljudinspelningarna - i ljuv harmoni i minnet ...;/

2011-06-09 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0