och idag såg man en orch...

...neeee, heh, nu var jag dum... Han är säkert jättetrevlig - har bara haft lite otur. <3

Just nu har iallafall pappa lagt beslag på min telefon - eller han har haft den i ca 1.5 timmar. Inte mitt fel att han har tappat bort laddaren till sin telefon, så varför straffas jag?!?!?! Och alla mat är klar men han vägrar gå ur sitt älskade styrelsemöteeeeeee...............
Ah, som ni förstår har jag lite abstinens och dampar lite ^^ :P

Idag i övrigt så var vi (Pappa,Ellie,Anna,Christine&Jag) och kollade in ett gymnasium som C vill gå på. De hade sagt att de typ tog in många och att det var stor chans eftersom hon har så höga betyg. Men så kom vi dit och de typ skrattade oss i ansiktet och sa "jovisst ni kan ju lämna ansökan utifall att... haha skulle inte tro det va?!" - Så det va ju lite halvkuligt.......
´
Men vi åkte vidare och kollade på ett hus i närheten - och en lägenhet (övervåningen på en lada så det kändes inte som en lägenhet) Men jag vet inte... Jag kan inte säga att jag "föll" för något av dem. A&P är helt inställda på huset medan C(&G) är emot dem och för lägenheten. Men båda har ju sina för och nackdelar.

Nu avslutades pappas samtal... "tio minuter kvar" blev tillslut 46 minuter - jojo men det är ju inte så mycket skillnad. :O :P
´
Nu ska vi äta - äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0