På väg till skolan

Då sitter jag här och skriver på väg till sista skoldagen. Det är väldigt, väldigt konstigt - jag menar nu har jag inte skola på 10 veckor men sen börjar jag i nian!!!! Det är skumt, jag känner mig inte så stor som jag alltid har tyckt att niorna är... Iofs är jag ju rätt liten :P
.
Idag åker Riddlers vidare på sin sommar-turné, till Helsingfors tror jag. Det är lite tråkigt för att det har varit en rolig vecka! Nu åker de, sen ses vi bara två dagar till i hela våra liv - är inte det lite sorgligt... Men typ alla tjejer är vän med dem på Facebook så deras startsidor kommer vara hälften på svenska typ ;)
.
Ojoj nu ska jag gå av pussÅkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0