Sådär!!

Nu ska ni se, ska jag nog komma igång ;)
.
Tåget hem från Lidköping var försenat en timme (så en timmes dampande på SJ) men sen åkte jag direkt ut till Nacka där Elina&Hanna mötte mig. Där sov jag sen med tokfisarna och tre killar från Amerika som är här på körresa.
Greetings from Sweden!
.
De var trevliga, men måste ha undrat om jag var riktigt frisk eftersom jag typ hade överenergi och 1) typ bara tramsa runt - och skrattade hela tiden 2)Jag typ försökte prata med dem och det gick ju sådär :P
.
Nu ska jag iallafall in till stan för att guida dem på skansen... (Tur att det fint väder iallafall :)) Men först ska jag väl äta något .. wellwell
.
KRÖÖÖÖÖÖM!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamman

hmm kröööm :)

2011-06-06 @ 23:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0